31 Aralık 2009 Perşembe

Bu yıl bir değişiklik yapıyorum...

Bu yıl bir değişiklik yapacağım ve kendimden birşeyler isteyeceğim ;)
*Yapmak istediğim ,olmasını istediğim şeyler için daha çok çaba sarfetmek *daha fazla mutlu olmak ve mutluluk yaymak *daha az stres yapmak * az olanla yetinmeyi öğrenmek *İçinde bulunduğun durum ne olursa olsun tadını çıkarmak ve dersler almak iyi yönlerini görmek *tüm insanları oldukları gibi kabul etmek
Bir söz vardı psikoloji de geçiyormuş galiba ; ''O kişinin yerinde olsaydın aynı onun davrandığı gibi davranırdın...'' bu sözü sık sık sık hatırlamak...
Neden bunları sıraladım her yıl güzel dileklerde bulunuyoruz kendimiz,ailemiz,dostlarımız için ama şunu da hatırlamak gerekiyor insan ne yaparsa kendine yapar yani biraz da mutluluk başarı huzur bizim ''ellerimizde'' diye düşünüyorum ve güzelliklerle sağlıkla dolu yıllar diliyorum...

6 Yorum:

Anonymous Adsız dedi ki...

Duygucum,

Senin ve ezeliko`nun yeni yilini burdan bir kez daha kutlamak istedim. Tum dileklerinin kabul olmasi dilegiyle..opuyorum sizi
guniz

31 Aralık 2009 06:25  
Blogger Primarima dedi ki...

Ciddimisin??
Yap valla...:)süper kararlar bunlar.2010 umarım kararlarımızdan geri bırakmaz bizi :)iyi seneler Duygucuğum:)(bu arada blogun neden bende en altta duruyor hala çözebilmiş değilim ben :S)

31 Aralık 2009 09:01  
Blogger Ezel Kızın Odası dedi ki...

GünisSSSsss bende sizleri öpüyorummmmm...
prima rima sizlere de iyi seneler mutlu sağlıklı huzurlu yıllar birde bende çözemedim niye en alttayız biz? :)

31 Aralık 2009 13:44  
Blogger Hülya dedi ki...

Guzel dileklerine katiliyorum, hepsinin gerceklesmesi dilegiyle. Hepimize umarim guzellikler, mutluluk ve nese dolu yeni yil olur : )

31 Aralık 2009 23:55  
Anonymous Adsız dedi ki...

"*tüm insanları oldukları gibi kabul etmek
Bir söz vardı psikoloji de geçiyormuş galiba ; ''O kişinin yerinde olsaydın aynı onun davrandığı gibi davranırdın...'' bu sözü sık sık sık hatırlamak..."
o kadar ama o kadar dogru ki..
:( :)

mutlu yıllarr hersey gonlunce olsunnnnnnn tum sevdiklerinle ve bol kahkahalı ;)

2 Ocak 2010 05:03  
Blogger Ezel Kızın Odası dedi ki...

Gia çok teşekkür ederim sana da bolll mutluluklar ne demekse ama iyi birşey merak etme :)

2 Ocak 2010 11:44  

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa